Selfie Project- żel do mycia twarzy.


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was wpis poświęcony pielęgnacji cery, a dokładnie zapraszam do recenzji Selfie Project- żel do mycia twarzy.

Informacje od producenta:

Żel do mycia twarzy dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i sebum, niweluje bakterie odpowiedzialne za trądzik. Odblokowuje pory, pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Bez SLS i SLES! Te surfaktanty dobrze się pienią, ale mogą przesuszać skórę i prowadzić do nadmiernego wydzielania sebum. Żel do mycia twarzy Selfie Project opiera się na kombinacji delikatnych dla skóry surfaktantów, które skutecznie oczyszczają cerę bez jej przesuszania! Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery. Wyciąg z Białej Wierzby jest źródłem naturalnego kwasu salicylowego, który działa antybakteryjne, oczyszcza i wygładza skórę. Zwęża pory, działa przeciwzapalnie i pobudza krążenie w skórze, dzięki czemu jest ona lepiej dotleniona i ma zdrowszy koloryt. Wyciąg z Black Quinoa delikatnie oczyszcza, nawilża i odżywia. Łagodzi i koi zaczerwienienia, uspokaja skórę.

Skład:

       Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate,     Glycerin,          Salix Alba (White Willow) Bark Extract, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Betaine, Capryloyl          Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Tetrasodium EDTA,                    Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate,                       Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Parfum, Limonene.

Żel ma nawet dobry skład, ale są składniki do których można się przyczepić. Ogólne działanie jest taki, że ma pomagać cerom problematycznym i działać przeciw wypryskom. Czy tak było? Całą butelkę zużyłam z przyjemnością. Idealnie oczyszczał moją skórę z resztek makijażu. Co najważniejsze od kiedy go używałam faktycznie zauważyłam poprawę stanu mojej cery. Wypryski nie pojawiały się tak często jak zawsze i moja skóra czułam, że jest dokładnie oczyszczona. Żel jest wydajny bo tą buteleczkę miałam spokojnie około 4 miesięcy, a używałam jej każdego dnia rano i wieczorem. Już jedna pompka wystarczała by dokładnie oczyścić moją cerę z pozostałości po makijażu.

Mimo, że produkt używałam również do demakijażu oczu nie zauważyłam podrażnienia, pieczenia, swędzenia. Świetnie domywał tą okolicę nie tworząc przy tym nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia.




Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Właśnie kończę swoje żele i szukam czegoś nowego, co by dobrze oczyszczało skórę z makijażu. Czy ten żel nie wysusza? Często niestety mocne oczyszczenie idzie w parze z wysuszeniem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wydajny kosmetyk, super, że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)