Dermedic Capilarte Szampon kuracja stymulująca wzrost włosów


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu do włosów. Moje włosomanniactwo trwa, niestety muszę teraz dostarczać o wiele więcej moim włosom bo niestety tak jak wiecie rozjaśniłam bardzo mocno swoje włosy, tyle lat byłam posiadaczką czarnych włosów, a teraz przyszła pora na blond.
Dermedic Capilarte Szampon kuracja stymulująca wzrost włosów

Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Ekstrakt z komórek macierzystych jabłoni, Ekstrakt z bazylii królewskiej, Kofeina, Zincidone, D-Panthenol, Witaminy E i C, Gliceryna

·         Stymuluje mikrokrążenie skóry głowy i intensywnie odżywienie komórek mieszków włosowych
·         Aktywizuje i wzmacnia komórki mieszka włosowego
·         Wpływa na wydłużenie fazy anagenowej cyklu życia włosa
·         Ogranicza nadmierne wypadanie włosów
·         Pobudza wzrost nowych, silnych łodyg włosowych. Zwiększa ich objętość i grubość

Opakowanie: Butelka 300 ml

Cena: 40,70 zł

Strona internetowa producenta:

Jak widzicie szampon ma typową szatę graficzną dla marki Dermedic, bardzo wygodne opakowanie szczególnie pod prysznicem kiedy nasze dłonie są śliskie od wody i nie musimy męczyć się by odkręcić produkt tylko otwieramy i już możemy używać. Mała ilość wystarczy by dokładnie oczyścić skórę głowy. Szampon zawsze wmasowuję dokładnie w skórę i wykonuję półkoliste ruchy by pobudzić cebulki włosów. Szampon radzi sobie ze wszystkimi zabrudzeniami. Z łatwością usuwa olej z włosów. Od kiedy używam szamponu zauważyłam, że włosy przestały mi wypadać w tak nadmiernej ilości jak wcześniej. Ale najważniejsze jest, że szampon robi to co obiecuje producent czyli pobudza wzrost naszych włosów. Zaczęły mi o wiele szybciej rosnąć i pojawiło się wiele baby hair.










Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Bardzo lubię ten szampon :) Serum z tej serii też się u mnie dobrze sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. badzo lubię kosmetyki tej firmy, ale tej nowości jeszcze nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten szampon, był ok. u mnie włosy same szybko rosną ale chciała, dzięki niemu wzmocnić cebulki

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)